Di heman demê de balkêş e ku bi qasî% ji bikarhênerên înternetê îdîa dikin ku reklama di encamên lêgerîna drav de ji wan re hêsantir dike ku agahdariya ku ew hewce dike bibînin. Dikarin reklamek wekhev bi bandor bimeşînin Hûn dikarin bi riya medyaya civakî di derman de kampanyayên reklamê yên bi heman rengî bi bandor bimeşînin. Ev ji ber wê yekê ye ku bi qasî % ji beşdaran dema ku biryar di derbarê hilbijartina bijîjk an klînîkî de digirin wan bikar tînin. Ji sedî bikarhênerên înternetê jî îdîa dikin ku agahdariya ku di medyaya civakî de têne dîtin bandor dike ka ew çawa bi tenduristiya xwe re mijûl dibin.
Li ku derê ji bo pîşesaziya bijîjkî kampanyayên drav didin meşandin? Hûn dik Pêşkêşiya Hejmara Têlefonê Bikire arin di gelek kanalan de ji bo dermanxaneyek an ofîsa diranan kampanyayên reklamê bimeşînin. Lêbelê guman tune Lêbelê, guman tune ku reklama di reklamên google-ê de girîng e, ji ber ku ew rê dide hedefkirina rastîn a bikarhêneran ji hêla keywords, cîh û faktorên din ên demografîk ve. Kampanyayên medyaya civakî yên drav ji bo pîşesaziya bijîjkî jî girîng in - lê hêjayî gotinê ye ku divê hûn ne tenê di reklama li ser facebook, lê di heman demê de li ser instagram, tiktok û linkedin jî veberhênan bikin.

Bi alîkariya wan, hûn ê ne tenê karûbarên xwe pêşve bibin û bigihîjin wergirên nû, lê di heman demê de di koma hedefa xwe de pêbawerî û pêbaweriyê jî ava bikin. Divê medyaya civakî ya bandorker Divê kampanyayek medyaya civakî ya bandorker çawa xuya bike? Pêşniyara me ya ji bo pîşesaziya bijîjkî nas bikin! Pêşniyarê kontrol bikin! Reklamên serhêl ên di sektora tenduristiyê de li ser nexweşên google ku li bijîşk digerin, di serî de bi motora lêgerînê ya google vê yekê dikin. Ji ber vê yekê reklama li wir ji bo pîşesaziya bijîjkî mecbûrî ye. Ew dihêlin ku hûn rasterast bi peyamek danasînê re bigihîjin mirovên eleqedar û wan berbi malpera guncan, e.
|